hej hopp blöggen



hei å prutt, livet asså. har ca noll kronor. har ingen plånbok, för den stal någon tjyvajävel på 91:an igår morse. ringde polisen i urångesten och halvgrinade. tanten sa att jag skulle gå och lägga mig och sova nu en stund. tack polistant <3


helgen har dock varit fantastisco, LEDIGHET + SOL + STOCKHOLM = bra jävla kombo. och så har ju hunnit träffa umeå-fellan, lill-limpie som drar till ayia napa på onsdag i två månader (hahaha), fidde och sirre och så la familia.




ojojoj, nu tyckte du allt att jag kom lite för nära vah. gör det ibland, men jobbar på det.




för att avsluta detta inlägg vill jag bara snabbt quota QUEFF:
"shoo till @aggeQ som blev min 600de follower! e du släkt med thomas qvick? hälsa han isånnafall".


KUNDE. DAGEN. SLUTAT. BÄTTRE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig bortglömd i listan på vilka du träffat i helgen............ </33333333 /majsan m. familj

2011-06-06 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0