en bildserie av evig kärlek


HERE COMES JOHNNY (and his crazy mom!)


svår_poetisk_tjej-90. det finns ingen som förstår mig, okej? låt mig bara vara den jag är? mitt liv går i gråskala osv (obs vill gärna ligga med hipsters!!!)


nämen hoppla så full jag blev! allt bah snurrar typ i min skalle???


HU KALLT! inte vinter än va! inte i mitt kök väl?



åh så kär!


det bah REGNAR julklappar, karameller å julekransar! guuuuuuu så tokigt!

nä ni, nu har jag fanimig presterat färdigt för idag. så här många YOUCAM- (observera, ej photo booth pga har bara en liten liten fuldator) bilder har jag då aldrig producerat hittills på en å samma dag. utöver detta har jag tränat till fest hos mange, som tydligen spelades på repeat på SATS st eriksbron idag. INGEN annan låt spelades under hela mitt gympass. det kändes nästan menat, och energin pumpade in i mina biceps!!!!!!!! hah STORBIFFEN, dä ä jah dä!!

har fan INGENTING mer å säga er!
/ tjejen med karaktäristiska ögonbryn:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara krama den svåra poetiska tjejen!

Många kramar till Dig Tjejen. kämpa på !

på't igen o Ha d toppen bra ! Stor Kramen från Majsan

2011-08-19 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0