calle, och hans uttryck för ondskan

alltså helvete. hatar när calle kommer på nya sätt att irritera mig. det här är hans nya grej.


här ser ni mig. misstänksam bakom datorskärmen. jag vet att han ser mig och att han valt ut mig som sitt offer.


med all sin kraft attackerar han mig med sina futtiga biceps (som trots det är ganska kraftfulla) och rycker av ett hårstrå från sitt eget huvud. jag vet vad som väntar och försöker att gömma mitt ansikte


i panik skriker jag på hjälp, men den lyser med sin frånvaro.

 
efter en lång kamp lyckas han få in hårstrået i min käft (åtminstone på min tunga). han griper tag i mina armar så att jag inte kan få bort hårstrået på något vis. jag räcker ut tungan för att minimera risken att svälja hårstrået (fobi!!!!!!11!1!)


jag spottar febrilt för att få ut hårstrået samtidigt som jag försöker bryta mig loss ur djävulens stenhårda grepp!


när ondskans man äntligen släppt mig torkar jag hetsigt av munnen och tungan för att få bort hårstrået. går sedan in i sur-fas. medans calle skrattar belåtet åt sitt lilla lilla prank.


men du calle.... jag har hört att hämnden är ljuv!
MOAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: pekka

vilken jävla no-lifer

2010-09-03 @ 15:34:57
Postat av: agg

au pekka

2010-09-04 @ 00:07:54
URL: http://auuuu.blogg.se/
Postat av: el mexicano martino wall-e

hahaha, älskar hur nära och detaljerat man får beskrivningen. grymma bilder på dig agne och en oerhörd underhållande blogg! tummen upp :)

2010-09-10 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0