lit' väder å sånt

hej hej kära vänner.

ja, jag kan förstå.

jag kan förstå att det känts tomt nu när jag varit iväg i hela fyra dagar på okänd ort. eller okänd, SVEG heter orten, men för er flesta kan jag förstå att den är okänd. men jag ska ta och tala om för er att det faktiskt är härjedalens största ort!11!!!!

såhär står det på wikipedia om sveg:

"Med sina 2 633 invånare är Sveg den största tätorten i Härjedalen och den fjärde största i Jämtlands län. Till Svegs tätort räknas emellertid inte Ulvkälla som är belägen på Ljusnans andra sida."

joho då. det ni. jag är här i ulvkälla. kör lite bil på härjedalens trafikskola. och det ä riktigt fint. men hu va, va här ä kallt. 5 grader var det när jag steg upp vid 10.


nu hoppas jag att jag fyllt ert tomrum med lite norrländska standard-samtalsämnen. hä ä vackert i härliga härjedalen.



och om tomrummet ännu inte fyllts, så kan ni ta er en titt på mig och min fina vän martin här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0