tänk fall du var en barbapappa

calle frågade mig om jag kommer att bli tjockare eller smalare i sydamerika. "smalare, hoppas jag", svarade jag. men jag är ju inte säker på det riktigt.

å ena sidan äter jag mindre utomlands eftersom att jag bara tänker på all "hemma-mat" som egentligen hellre vill äta. detta sker i och för sig inte bara utomlands utan även när jag åker iväg till typ gransnäs o.s.v.

å andra sidan så cravear jag ost och bröd. ständigt. vilket jag är ganska säker på kommer att finnas även på denna kontinent. dessutom kan jag inte hantera bufféer. vilket jag är ganska säker att sandra kommer att dra med mig på.


jag vet inte.


tjock?


eller smal?

p.s. önskar att jag var mer som barbapappa. trollar om sig på sekunder från tjock till smal:


Kommentarer
Postat av: amanda

blir alltid lika glad när jag kikar in här!

2010-11-01 @ 23:30:41
URL: http://liftitup.blogg.se/
Postat av: Frida

Du va liksom väldigt konstig på smalbilden. Kanske bättre att du bara blir tjock?

2010-11-05 @ 10:22:47
URL: http://fridasundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0