BARBAHORA GLÖMDE Å LETA



om ni undrar vad det här är, så kan jag ta och berätta för er att det är en jävla kuk-apa. slemmig bajskorv, cp-äckel, röv.

om ni tror att det finns någon nåd hos denna skapelse, så tror ni fel.

det här (tycker att det känns bäst om vi benämner detta med "det") är numera bosatt i götelaborg och har bestämt sig för att det är en bra idé att komma hem i helgen. EN AV DE FÅ HELGER SOM JAG ÄR BORTA. när jag så innerligt saknat min frida, underbara människa som jag håller av något så mycket!

så från med nu benämner vi henne med "det där". din fjorpa.

with love
/agg

p.s. vårt soundtrack:



och visst håller vi inte med signaturen "BangaGong" som kommenterat videon: 

"Man har så många frågor!
Går transformern bara ut när det är soligt?
Hur gick det för Jonas,slog han sig?
Vad gjorde barb och Tina i kina?
Vad letar barbahora efter?
Att jätten alltid ska hamna i shiten, så typiskt honom!
"

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Hahahahahahahahahaha.

HA

2010-10-07 @ 00:25:08
URL: http://fridasundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0