- "MEN SPELA BA BA AMERICANO DÅ!!!!121!!11"

kvällen har spenderats med att lusläsa LD och rebban & fiffi. två skilda världar skulle man kunna säga. hehehe.

har INTE pluggat någon körkortsteori idag, men däremot gjort en fenomenal vändning i gathörn + kört på världens minsta brantaste väg fem centimeter från en ENORM damm. och då snackar vi fett jävla skitstor. denna "damm" är egentligen en konstgjord sjö. satteh. nu kan ni kalla mig FEAR FACTOR-agnetan. m-m!

nä, men allvarligt talat. jag behöver lite lite mer alkohol i min kropp. var så länge sen jag dansade till ba ba americano. och riverside motherfucker. och sexy bitch. och missbruk beivras. och FINNS DET PLATS ELLER?! alla mina esse i rockärmen under ångande dimmor. men jag känner att det är på gång. ska bara låta det där körkortet falla ner i pungen så är det klarr. då kommer AGGE, mitt sanna jag, att visa sig åter igen.


Kommentarer
Postat av: sandra

dansa med dig på lördag på lördag på lördag!!

2010-10-10 @ 17:31:36
Postat av: agg

kanske kanske... :o

2010-10-10 @ 19:41:27
URL: http://auuuu.blogg.se/
Postat av: agg

kanske kanske... :o

2010-10-10 @ 19:41:48
URL: http://auuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0