jag bah, å han bah, vi bah och dom bah fatta ingenting

heeeeeeeeeei bloggen, läget då?

idag mår jag fint. igår mådde jag mindre fint.

efter en fredagkväll med parkhäng, världens bästa systrar, öl, mosebacke och GREGA var jag rätt mör när jag klev på nattbuss sexhundrakuki mot vallentuna (rosengården) för att låta mitt nylle vila. på vägen genom centrum hem till min enkla källarvåning var fokus riktat mot planering. hur ska jag överleva morgondagen, nu när klockan är 03.00, och jag ska upp vid 08.00 för en arbetsdag?

vid 08.00 ringde alarmet. kära bloggläsare, jag kan med hela mitt samvete bekänna - hade jag varit en rockstar hade jag inte skrivit en låt om den här dagen. mobilen skriker "GOOOOOOD MORNING VIETNAAAAAAAAAAAAAAAAM" och efter en lång kamp med snoozen (där jag ropat "fuck you robbie - jag har ingen lust" högt) kliver jag upp. likt en halvapa/halvmänniska försöker jag förstå vem jag är framför spegeln i cirka en kvart innan jag förstår att det enda jag hinner är borsta tänderna och hetsdricka en red bull sugar free + svälja en huvudvärkstablett innan jag måste ta största djurlöpet till roslagskuken.

dagen är ännu ett stort vakuum i mitt liv. vad hände? vart var jag? samtidigt sjunger krune att hela världen är så underbar. kul för honom.


(MODE I FREDAGS)


(MODE I LÖRDAGS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0