the lack of sleep makes me disresponsible


(idkar kärlek till min man. sandra är fotografen än en gång)

calle ringer mig från danmark med ett gäng promille alkohol i blodet.

calle: alltså vi är i det sjukaste området i köpenhamn.
jag: jaså?
calle: ja! det finns bara asbisarra porrbutiker och strippklubbar här.
jag: auuuuu!
calle: ja, och alla de andra peppar sönder på att gå på strippklubb. till och med brudarna.
jag: soft juh.
calle: ja, men jag tycker mest att det är sorgligt. kommer nog vara jävligt obekvämt att vistas där.
jag: nej, men klart som fan du ska gå! i alla tv-serier är det ju sjukt avdramatiserat att gå på strippklubb. så varför inte? KÖR BAH KÖR.
calle: ja, men det är ju egentligen hemskt. hela den branschen likzåm.
jag: nej men göööööör det bara!!!!
calle: ja jo. jag bangar nog mest för att det är dyrt.
jag: men det är värt det!!!
calle: ja men okej. det blir nog så. om de andra går, så måste väl jag.
jag: JAAAAA!!! JIPPIE!

det finns 2 komiska saker kring det här samtalet som är värda att kommentera.

1. varför är jag en så god flickvän?
2. varför är jag en så dålig feminist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0