sun in the sky, you know how I feel

herre min gud. trodde jag skulle avlida likt en gammal tant på ett vårdboende när jag vaknade imorse. ni vet, den där känslan när organen håller på att sluta fungera. typ.

sittandes på roslagskuken rinner det sakta någon form av slem ur min munhåla när jag sover. med sprängade huvudvärk kravlar jag mig fram mot café MUMMA. köper en äcklig mack-jävel. ångrar mig efteråt. tänker att jag inte vet om jag fryser eller svettas. obehag känner jag i alla fall.

och så kommer bilen med min lilla tjej i. och hon är så förväntansfull och glad! skiner upp likt en liten solstråle i roslags näsbys gråa dis. tänk att hon ska få gå till tandläkaren! vilket fantastiskt äventyr!


på några minuter är mitt humör helt förändrat. vill bara skriva ett litet gayish inlägg om hur tacksam jag är att jag hamnat på just den arbetsplatsen som jag är på nu. det ger mig positiv energi och så otroligt mycket glädje. tack tack tack.

så.


här efter utlovas ett roligt inlägg för att kompensera bögerierna.
puss hei.
/agg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0