stöd vårt arbete i centrala vallentuna

alltså. nu får jag fan ge mig.

min kropp och framför allt mit psyke mår riktigt jävla baiz av att vara vaken så här sent. konsekvenserna är oerhörda. känslor blommar upp var och när som helst i mitt hjärta vilket gör den trötta mig högst odräglig. världen blir en sämre plats när jag sover för lite. detta måste få ett slut. vi måste ena oss för en åtgärd, kära läsare.

så låt oss nu knyta våra nävar och gemensamt skrika/ringa/kommentera/skriva på min wall/smsa/sjunga:



tack för ert stöd. det är livsavgörande för denna människa som just DU kan vara med och rädda.


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha åh. du har en blogg. i löööv

2010-08-16 @ 10:56:47
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0