mumma!

vet ni vad jag gör?

..............
..............
........
....

.....vill ni möjligtvis veta vad jag gör?


JAAAAAAA AAA AA!

bra. joråsatteh. jag äter frukost! är helt övertygad om att detta är en aktivitet som jag inte kommer att klara av imorgon bitti då jag ska övningsköra redan vid 9.30 (!). så med min goda framförhållning tänkte jag att det var lika bra att "passa på". *Lena_44_singel från Vallentuna som just fyndat en blus på KappAhls rea*

till råga på allt var detta en genomgod traditionell svennefrulle. två rostmackor med ost och ett glas juice. (varför höll jag på att skriva "ljus" när jag menade "juice"?)



puss hei
/agg

P.S. den här låten är ju rätt bra. får mig att känna mig liiiiiite mindre vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0