låt mig ta dig ut till rissne, baby


fan what's up livet?

jag går på globala i tre år. vår årskull höjer intagningspoängen med 170 p. jag skriker lite på allt som är dåligt och orättvist och INTE OKEJ varje eftermiddag i lärarrummet och skapar en bättre skola.

trots det fick vi släpa oss omkring med de sämsta datorerna sedan kristi födelse i tre år. sista året var min dator inte bara en livsfara (då hela locket spruckit och det stack ut tiotusen electric devices) utan dessutom jävligt irriterande (då man inte kunde koppla ur laddaren utan att batteriet dog).

och i måndags börjar bror min på samma skola. och då får han ett äpple. bara i handen sådär. heihei nya samhället. varför glömde du mig?

men misströsta icke! jag ser fortfarande en möjlighet att stjäla denna gudagåva till oss dödliga jävlar! det firar vi med några fler bilder på mig i photo booth.

flörtar lite

"vill du ligga?"

fick hångla

upptäckte dålig genitalhygien

gick hem och posade som kenza istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0