i keep dancing on my own!!!"111!

hei, angelika heter jag och jag är en ganska snygg tjej på nitton och ett halvt jordsnurr. jag är mest glad hela tin, förutom när jag är ledzen. en blogg har ju alla haft, till och med jag. men allt har bara slutat i dödendö-inlägg till slut bara för att det har blivit vinter, kallt och mörkt. för lite så är jag. jävligt ostabil under vinterhalvåret. i år åtgärdar jag det med en helt jävla sjuk resa till central- och sydamerika med min bundsförvant sandra.

jag är lite halvkul ibland. typ såhär.


(jag är hon till höger som speXar ordentligt med händerna)
(hon till vänster är en mormor)
(den som har tagit bilden heter sandra. hon som jag nämnde ovan. ni vet hon som jag ska resa med. hon har en blogg förresten:
semeli)
(härligt med mars-brrrännan förresten)

puss hei
/agg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0