hon gör vad hon vill och lite till, s-s-s-smack


(älskar hjälpsamma grahlen som räcker tändaren till bättre behövande)



det här är jag och min vän felicia. a.k.a. fillan. a.k.a. fellow maniac.

jag och fillan har länge drömt om en rad olika saker. festivaler, mer sol, ekologiskt jordbruksarbete i belize, mer ligga, feta kvällar på babasonic också så klart det mest återkommande som denna låt talar om (möjligtvis ur ett mer kvinnligt heterosexuellt perspektiv).

självklart drömmer vi även om sånt där "viktigt", som att kanske en dag bli, hör och häpna, VUXEN och flytta hemifrån. eller ja, stryk vuxen. men att få en egen bostad hurrar vi båda högt för. och tänka sig!!! det har hänt. om en och en halv vecka lite drygt flyttar denna underbara människa ifrån mig upp till ett ställe där hon definitivt inte får mer SOL iallafall.

hahahah. ÄGD.

till umeå ska hon i alla fall för att studera sociologi i TRE (!) hela år. åh det känns så helvetisk sjukt faktiskt. club master crew hör inte hemma i vildmarken, fellow! fast jag vet att du kommer att ha superduperjäättedunderskoj så jag försöker låta bli att bli missunnsam och bitter.

DU ÄR EN KVINNA AV DEN FAGRARE SORTEN and I love you for ever more.


Kommentarer
Postat av: felicia fillan maniac

ÅÅÅÅH <3 Hur ska jag kunna klara mig i vildmarken utan min kompanjon!? Jag skulle vilja påstå att jag är dubbel-ägd eftersom du kommer att festa på en massa exotiska platser i sydamerika medan jag sitter i ett studentrum och dricker kir! I och för sig blir jag smart. hehe. PUSS och en massa kärlek <3

2010-08-16 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0